Ochrana osobných údajov - Spinbara Casino Slovensko

Rozsah a uplatňovanie zásad

Tieto zásady ochrany osobných údajov upravujú zbieranie, spracovanie, uchovávanie a ochranu osobných informácií pre všetkých slovenských rezidentov využívajúcich služby Spinbara Casino. Naše postupy spracovávania údajov sú v súlade s GDPR a slovenským zákonom o ochrane osobných údajov, zabezpečujúc transparentné riadenie informácií pri rešpektovaní individuálnych práv na súkromie.

Zásady sa vzťahujú na všetky osobné údaje získané prostredníctvom našej webovej stránky, mobilných aplikácií, zákazníckej komunikácie a súvisiacich herných služieb. Udržiavame konzistentné štandardy ochrany súkromia naprieč všetkými platformami a komunikačnými kanálmi.

Správca údajov a zodpovednosť

Spinbara Casino pôsobí ako správca údajov zodpovedný za riadenie osobných informácií a súlad s ochranou súkromia. Naša organizácia udržiava komplexné protokoly ochrany údajov, ktoré prekračujú minimálne právne požiadavky a poskytujú transparentnú komunikáciu o praktikách zberu, spracovania a ukladania informácií.

Operácie spracovania údajov prebíhajú pod prísnymi bezpečnostnými protokolmi s pravidelným auditovaním na zabezpečenie pokračujúceho súladu so slovenskou a európskou legislatívou ochrany súkromia.

Kategórie zbieraných osobných údajov

Zbierame osobné informácie prostredníctvom priameho poskytovania zákazníkmi, automatizovaných systémových procesov a tretích strán podľa potreby pre poskytovanie služieb a regulatívny súlad. Všetko zbieranie údajov dodržiava princípy proporcionality, zbierajúc iba informácie potrebné pre legitímne obchodné účely.

Údaje poskytované priamo používateľmi

Registrácia účtu vyžaduje osobné údaje vrátane úplného mena, dátumu narodenia, adresy bydliska, kontaktných informácií a čísiel vydaných vládou. Finančné informácie zahŕňajú bankové údaje, preferencie platobných metód a históriu transakcií potrebnú pre vklady a výbery.

Procesy overovania totožnosti zbierajú dokumentáciu ako vodičské preukazy, pasy, účty za služby a bankové výpisy na dodržanie požiadaviek proti praniu špinavých peňazí a overovaniu veku podľa slovenských regulácií hazardných hier.

Automaticky zbierané technické údaje

Systémové záznamy automaticky zaznamenávajú informácie o zariadení, IP adresy, typy prehliadačov, podrobnosti operačného systému a údaje o aktivite relácie. Sledovanie používania zahŕňa zobrazenia stránok, herné preferencie, transakčné vzorce a údaje o interakcii s platformou používané na zlepšenie služieb.

Údaje o polohe môžu byť zbierané na zabezpečenie súladu s geografickými obmedzeniami a poskytovanie lokalizovaných služieb vhodných pre slovenských používateľov. Technológia cookies umožňuje zlepšenie funkčnosti a personalizované používateľské skúsenosti.

Informácie od tretích strán

Externé overovacie služby poskytujú potvrdenie totožnosti, validáciu adresy a kontroly finančného pozadia potrebné pre bezpečnosť účtu a regulatívny súlad. Úverové referenčné agentúry môžu dodávať informácie na prevenciu podvodov a hodnotenie zodpovedného hazardovania.

Účely spracovania a právny základ

Spracovanie osobných informácií slúži špecifickým legitímnym účelom vrátane správy účtu, poskytovania služieb, regulatívneho súladu, prevencie podvodov a poskytovania zákazníckej podpory. Každá aktivita spracovania funguje pod príslušným právnym základom definovaným európskou a slovenskou legislatívou ochrany súkromia.

Zmluvná nevyhnutnosť riadi vytvorenie účtu, spracovanie platieb a poskytovanie základných služieb. Regulatívny súlad vyžaduje overovanie totožnosti, kontroly proti praniu špinavých peňazí a monitorovanie zodpovedného hazardovania podľa slovenských regulácií.

Účel spracovaniaPrávny základDoba uchovávania
Registrácia a správa účtuPlnenie zmluvyPo dobu aktívneho účtu
Overovanie totožnostiPrávna povinnosť5 rokov po ukončení
Finančné transakciePlnenie zmluvy7 rokov podľa zákona
Marketingová komunikáciaSúhlasDo odvolania súhlasu

Zdieľanie a zverejňovanie informácií

Zdieľanie osobných informácií sa vyskytuje iba keď je potrebné pre poskytovanie služieb, regulatívny súlad alebo právne povinnosti. Udržiavame prísne protokoly zdieľania údajov, ktoré zabezpečujú, že príjímajúce organizácie udržiavajú ekvivalentné štandardy ochrany súkromia.

Regulatívne orgány dostávajú informácie podľa požiadaviek slovenských regulácií hazardných hier, legislatívy proti praniu špinavých peňazí a súdnych príkazov. Poskytovatelia služieb vrátane platobných procesorov a technickej podpory pristupujú k informáciám výlučne na zmluvné účely poskytovania služieb.

Bezpečnosť údajov a ochranné opatrenia

Bezpečnosť informácií využíva priemyselné štandardy šifrovania, kontroly prístupu a monitorovacie systémy, ktoré chránia osobné údaje počas zberu, spracovania, ukladania a prenosu. Technické opatrenia zahŕňajú bezpečné dátové centrá, šifrovanú komunikáciu a pravidelné bezpečnostné audity.

Administratívne kontroly obmedzujú prístup k údajom na oprávnených zamestnancov vykonávajúcich legitímne obchodné funkcie. Postupy reakcie na incidenty poskytujú okamžité akčné protokoly pre narušenie údajov alebo bezpečnostné kompromisy s notifikačnými postupmi podľa GDPR požiadaviek.

Uchovávanie a vymazávanie údajov

Uchovávanie informácií dodržiava stanovené harmonogramy, ktoré vyvažujú prevádzkové požiadavky, regulatívne povinnosti a princípy ochrany súkromia. Údaje účtu zostávajú prístupné počas aktívnych servisných období s automatickými postupmi vymazania pre neaktívne účty po stanovených časových rámcoch.

Žiadosti o vymazanie údajov dostávajú promptné spracovanie v rámci právnych obmedzení. Zákazníci môžu požiadať o odstránenie informácií tam, kde neexistujú žiadne právne povinnosti uchovávania, s potvrdením poskytnutým po dokončení postupov vymazania.

Individuálne práva na ochranu súkromia

Slovenskí rezidenti majú komplexné práva na ochranu súkromia vrátane prístupu k informáciám, opravy, vymazania a žiadostí o obmedzenie spracovania. Naše postupy zabezpečujú včasnú odpoveď na výkon práv na ochranu súkromia pri udržiavaní vhodného overovania totožnosti a právneho súladu.

Žiadosti o prístup poskytujú kompletné informácie o zbere údajov, účeloch spracovania, dohodách o zdieľaní a harmonogramoch uchovávania. Postupy opravy umožňujú aktualizácie nepresných alebo zastaraných informácií s potvrdením zmien poskytnutým držiteľom účtov.

Vaše práva podľa GDPR:

  • Právo na prístup k osobným údajom a informáciám o ich spracovaní
  • Právo na opravu nepresných alebo neúplných údajov
  • Právo na vymazanie údajov za určitých okolností
  • Právo na obmedzenie spracovania osobných údajov
  • Právo na prenosnosť údajov v štruktúrovanom formáte
  • Právo namietať proti spracovaniu na základe legitímnych zájmov
  • Právo odvolať súhlas kedykoľvek

Aktualizácie zásad ochrany súkromia

Úpravy zásad odrážajú zmeny v právnych požiadavkách, obchodných praktikách alebo vylepšeniach služieb, ktoré ovplyvňujú spracovanie osobných informácií. Aktualizácie dostávajú príslušné oznámenie prostredníctvom správ účtu a priamej komunikácie podľa významu zmeny.

Pokračujúce používanie služby predstavuje akceptovanie aktualizovaných podmienok ochrany súkromia. Významné zmeny, ktoré materiálne ovplyvňujú praktiky ochrany súkromia, dostávajú posilnené notifikačné postupy s možnosťami pre spätnú väzbu zákazníkov.